Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Πραγματοποιήθηκε η πενθήμερη προσκυνηματική εκδρομή της ενορίας Αγίων Χριστοφόρου και Ευθυμίου Κατερίνης στη Ρόδο και τη Σύμη την εβδομάδα από 4 έως 8 Σεπτεμβρίου 2018

Πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη πενθήμερη προσκυνηματική εκδρομή της ενορίας Αγίων Χριστοφόρου και Ευθυμίου Κατερίνης στα νησιά της Ρόδου και της Σύμης!!! Την περασμένη εβδομάδα από την Τρίτη 4 έως και το Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018.
Η εκδρομή περιελάμβανε τα εξής προσκυνήματα: Την Παναγία την Τσαμπίκα, την Ιερά Μονή Παναγίας Παραμυθίας, τον ιστορικό Ιερό Ναό του Αγίου Φανουρίου στην παλιά πόλη της Ρόδου, ξενάγηση στην παλαιά πόλη της Ρόδου στο παλάτι και στο κάστρο των Ιπποτών,  περιήγηση στον τόπο όπου υπάρχουν οι πεταλούδες, στον Πανορμίτη τον Αρχάγγελο στη Σύμη, και περιήγηση στην πρωτεύουσα της Σύμης το Γιαλό !!!!
Οι εντυπώσεις όλων όσοι συμμετείχαν άριστες!!! Καθώς και η πόλη της Ρόδου και το ξενοδοχείο στο οποίο διαμέναμε ήταν πανέμορφα!!! Αλλά και τα προσκυνήματα και οι χώροι που επισκεφτήκαμε ήταν ευλογημένοι και πανέμορφοι, και έτσι εφοδιασμένοι με πολλές ευλογίες πήραμε το δρόμο της επιστροφής με το καραβι!!! Ακόμη κι εκεί το ταξίδι μας ήταν πολύ καλό με εξαιρετική θάλασσα!! Μετά την αποβίβαση μας στον Πειραιά και καθ’ Οδόν για την Κατερίνη κάναμε μια παράκαμψη και επισκεφτήκαμε την Ιερά Μονή Αγάθωνος, όπου προσκυνήσαμε το λείψανο του Αγίου Ἀγάθωνος αλλά και το άφθαρτο σκήνωμα του Ιερομονάχου Βησσαρίωνος!!!
Και το βράδυ στις 8:30 φτάσαμε στην Κατερίνη με την ευχή όλων να μας αξιώσει ο Θεός και του χρόνου σε νέα προσκυνήματα !!!

Ακολουθεί πλούσιο φωτογραφικό υλικό!!!!